Нов доклад разкрива, че Apple продължава да бъде глобален лидер по отношение на лоялността на своите потребители. Тъй като проведеното проучване показва, че 80% от тях биха закупили ново устройство с логото на компанията, след като решат да сменят настоящият си модел. Удовлетворението на потребителите се изразява още и във факта, че 70% от тях споделят, че не възнамеряват да си взимат ново устройство, тъй като множеството функции на настоящият модел напълно ги задоволяват, коментира thenextweb.
Изследването показва, че при основният конкурент на компанията, а именно платформата Android OS процента също е висок, като в този случай той достига до 60%. В същото време лоялността на BlackBerry потребителите достига нива от 48%. Анализаторите коментираха ситуацията, като изтъкнаха водещата роля на облачните услуги на Apple и Google, разкривайки, че по този начин компаниите създават механизми, с които да обвържат в дългосрочен план потребителите към своят бранд.
От компанията GfК публикува изследване, което разкрива, че около 63% от клиентите се придържат към вида телефон, който в момента притежават. Вземайки предвид това, облачните услуги се превръщат във важен първоначален признак на лоялност на даден потребител към съответната макра. Тенденция, която постепенно утвърждава Apple и Google като единствените две възможни алтернативи в сектора за потребителите в глобален мащаб.
Discussion about this post