Социалният феномен Twitter може да се похвали с доста солидна потребителска база, и всички искат да успеят по един или друг начин да се възползва от нея. Подобно на SMS съобщенията, които използваме на мобилните си телефони, тези на сайта не могат да бъдат по-дълги от 140 знака. Все пак обаче потребителите често искат да споделят линк или изображение, което налага използването на други сайтове, които превеждат излишното дългите линкове в кратки буквено-цифрени комбинации. Най-популярният от тях е bit.ly, но все повече големи играчи искат да се включат в технологията, с цел да вземат дял от трафика и рекламите, след Google, Youtube и Facebook, още едно голямо име се кани да пусне подобна услуга – Microsoft. Блогът на MyMicrosoftLife отбелязва, че почти всички служителите на компанията са започнали да дават линкове с адрес binged.it . Засега очевидно това е само вътрешно тестване, но забавното е че адреса всъщност е с 1 знак по-дълъг от този на търсачката bing.com. Със сигурност от Micrоsoft биха могли да измислят по-добро име за новата си услуга, която не е особено конкурентно способна на този етап, защото съкращението на goo.gl e 5 знака, Facebook – fb.me е 4, a Бинг е цели 8 знака.
Надали ако бъде пусната в този вариант ще намери масово ползване, освен от Microsoft фанатиците.
Discussion about this post