През последните няколко седмици по пътищата на Европа настана истинска суматоха поради тежките климатични условия. Затрудни се придвижването по суша и въздух. Във връзка с тази ситуация, компанията за мобилен интернет Volantis направи свое проучване. То разкрива средствата и качеството на информиране на клиенти при различни компании за транспорт.
Според резултатите, British Airways и Lufthansa водят в класацията. Те предоставят актуална информация на своите клиенти посредством приложения за мобилни телефони, Twitter и специализирани уеб сайтове. Пътуващите през цялото време са наясно с актуализациите за отложени или закъснели полети.
Най-негативно е отношението към Ryanair. Те не предоставят специализирани мобилни уеб приложения. Освен това, няма пълна информация за отложени и закъснели полети в уеб сайта им.
Не са добри и отзивите за високоскоростния пътнически влак Eurostar. The Telegraph информира, че според клиенти служителите са изпадали в паника, неуспявайки да се справят с дългите опашки от чакащи.
Discussion about this post