От Zynga решиха да разширят периметъра на действие на своята най-популярна игра CityVille от Facebook до Google+.
Този ход е стратегически важен както за Google, така и за Zynga, които се нуждаят един от друг, за да разширят териториите си в интернет пространството, смятат от Venture Beat. Междувременно, този ход е удар по водещата социалната мрежа Facebook, която до този момент имаше изключителни права над CityVille.
Причините за този ход на Zynga са съвсем прозаични. CityVille определено се нуждаеше от вливане на нови сили, тъй като към момента, играта има 72 милиона месечно активни потребители, което е спад от пиковото равнище когато имаше повече от 100 милиона потребители.
В същото време, игра № 2, The Sims Social на Electronic Arts, има вече над 60 милиона месечно активни потребители. Ето защо, добавянето на CityVille към Google + би трябвало да помогне за растежа на играта на платформата на Google.
По този въпрос, представители на базираната в Сан Франциско компания Zynga, бяха съвсем лаконични и пределно ясни: „Мисията ни е да свържем хората по света чрез играта си, и да създадем игра за всеки, и навсякъде, така че за нас е без значение на коя платформа ще играе потребителят.”
Discussion about this post