Новите продукти Studio наследяват дизайнерските елементи, представени за пръв път при получилите много награди модели XPS™ M1330 и M1530 на Dell, сред които елегантният клиновиден профил и култовата шарнирна връзка. Използвайки елементи от портфолиото на Inspiron™, новата марка предлага и няколко опции, които позволяват на потребителя да избира между осем различни цвята за своя мобилен компютър! Освен товаq Dell ще предлага и съчетани по цвят аксесоари и периферни устройства, като раници, подвижни капаци, мишки и слушалки, които да съставят висококачествен мобилен комплект.Лаптопите ще започнат да се продават в България до две седмици чрез каналите за дистрибуция на Intellinet и ASBIS и в малки магазини за компютърна техника в цялата страна, както и в мрежата на JAR, Multirama и Technopolis. Цената на двата модела е в рамките на средния клас – 549 евро за Studio 15 и 679 евро за Studio 17.
На 24 юли 2008 г., в хотел Хилтън, София, Dell представи на българския пазар своята най-нова марка Studio – уникален потребителски бранд, проектиран да посрещне нуждите на творческите индивиди, търсещи „ушити по-мярка” технологични решения. Първите продукти Studio са елегантните лаптопи Studio 15 и Studio 17. Те комбинират великолепен дизайн и поразителни визуални елементи и функции, сред които зареждане на оптичнoтo устройствo през стандартен слот (без чекмедже), фонова подсветка на клавиатурата и вградена уебкамера.
Discussion about this post