Google Play има ключово значение за популярността на Android. Най-големият магазин за мобилни приложения продължава да бъде водещ източник на иновации в мобилната индустрия. Компанията активно работи за подобряване на възможностите на Google Play и гарантиране на оптимална сигурност, което е водещ приоритет.
Има повече от 3 млрд. aктивни устройства с Android, които разчитат основно на този портал за достъп до качествено съдържание. Филтрите на Google блокират 99% от зловредния софтуер, но въпреки това трябва да бъдете внимателни. Избягвайте мобилни приложения с лош рейтинг или поредица от негативни коментари. Това може да ви спести редица проблеми.
Вероятно ще ви направи впечатление, че логото на Google Play е променено. Причината е, че компанията отбелязва 10-годишнината на портала с освежаване на неговия символ. Самата форма на иконата и надписа остават идентични, но са променени самите цветове, които вече са в по-тъмни нюанси, съобщава TheVerge.
Актуализираният дизайн е в синхрон с промененото лого на Chrome, което е достъпно от седмици. Google смятат, че новия символ по-добре ще допълва визуалната идентичност на другите им продукти. Логото и иконографията на Google Play подобаващо маркират 10-тата година от преименуването на портала от Android Market.
Десетилетие по-късно почти 3 млрд. потребители в над 190 държави по цял свят се логват месечно, за да търсят съдържание в Google Play.