За четвърта поредна година, Electrolux насърчава студенти по целия свят да впрегнат творческото си въображение и да напрвят дизайна на бъдещето в областта на домашните уреди.За първи път, тази година, ще има българско жури, което да определи най-достойната работа, която ще представя държавата ни и ще се бори за достигане до финалния кръг в Барселона, Испания. В журито участват специалисти в областта на дизайна, архитектурата и готварството у нас. Проектите трябва да бъдат дело на самите студенти, да не са в процес на производство и да не са публикувани или представяни преди това. През тазгодишното издание на конкурса Electrolux Design Lab студентите ще трябва да разработят решение на проблема със съхраняването и обработката на хранителни продукти по начин, промотиращ „навиците за здравословно хранене през 2016 г“В конкурса могат да участват студенти по дизайн от цял свят чрез интернет страницата www.electrolux.com/designlab. Миналта година Electrolux Design Lab привлече над 3000 студенти от 88 държави. Международно жури ще оцени проектите на базата на техния дизайн, инновативност, потребителски нужди и до каква степен се доближават до идеята за здравословни хранителни навици.Авторите на деветте най-добри проекта ще бъдат поканени в Барселона за заключителния етап от конкурса в края на ноември тази година, където ще бъде обявен и победителя в Electrolux Design Lab 2006. Деветимата финалисти ще се запознаят с технологията на разработването на продуктите на Electrolux, дело на водещи световни дизайнери. Студентите трябва да са свободни между 26 ноември и 1 декември.
Наградата през 2005 година бе спечелена от Airwash, уред за пране без вода, който използва негативни йони, сгъстен въздух и дезодоранти за изпиране на дрехите, при това съчетаващ екологичен и красив дизайн. Критерии за оценяванеПроектите на кандидатите ще се оценяват по следните критерии:- застъпени ли са здравословните хранителни навици?- оригиналсност на концепцията- лоялност към ценностите на марката Electrolux – вложена ли е мисъл в дизайна? – това дизайн за реални хора ли е, разбира ли се интуитивно неговата функция- предизвиква ли „wow“ ефект, има ли емоционална тежест, естетически издържан ли е?- отговаря ли на истинските потребителски нужди
Повече подрбоности за предишни издания на конкурса, както и да се регистрирате за настоящия: http://www.electrolux.com/designlab
Discussion about this post