Facebook News Feed е основният източник на актуална информация за милиони потребители и ключова функционалност на социалната мрежа. Всеки от нас разполага с многобройни начини как да настрои своята емисия с новини по такъв начин, че да вижда точно каквото иска. Компанията инвестира все повече средства във видео съдържанието, което е сигурна гаранция, че ще виждаме повече клипове в News Feed. Това ще доведе и до навлизането на нов рекламен формат.
Вече се провеждат тестове с реклами, които ще се показват в Watch раздела и в другите секции на социалната мрежа, които потребителите „умишлено посещават, за да гледат видео клипове“. Новите реклами ще започнат да се възпроизвеждат под формата на кратки 6-секундни клипове в профилите ни в първите седмици на 2018г., предаде Engadget. Faceook планират да проведат публични тестове с този формат, а ако отзивите са положителни да го интегрират към всички профили.
Предстоящите видео реклами няма да се показват, когато скролвате в профилите на приятелите си или други хора, а само когато гледате видео и не извършвате никаква друга дейност. Успоредно с това Facebook ще променят и начина, по който приоритизират определени клиповете в News Feed с идеята да ни показват по-релевантно съдържание. Всички тези промени ще увеличат значително броя на видео материалите и рекламите, които виждаме в профилите си.
Вижте Facebook искат да разделят Facebook съдържанието в две отделни секции
Discussion about this post