Социалната мрежа планира да увеличи приходите си от реклама, като заложи на нова по-агресивна рекламна система – Engagement Advertisements. Иначе казано, да обвърже потребители си с дадена марка, така логнатите в мрежата на Facebook ще си могат да „общуват“ с избраните от тях рекламни послания. Планирано е рекламните кампании да се развиват посредством (поне) три инструмента: писане на коментари към рекламните обяви, раздаването на „виртуални“ подаръци и създаването на фен общности към определени брендове.Слуховете спрягат за едни от първите рекламодатели в Engagement Advertisements имена от ранга на Paramount Pictures, Adidas и General Mills. Интересът им никак не случаен, все пак Facebook е едно от най-посещаваните места в интернет – тази година мрежата отчете над 80 милиона потребители от цял свят, работи с 20 локализирани версии. А началото на юли т.г., стана известно, че интерфейсът на най-известната социалната мрежа може да бъде преведен на още 55 езика и сред тях е, и българския.
Discussion about this post