Financial Times проведе проучване миналата седмица, върху 8 хил. малки бизнес фирми, за тяхното отношение към няколко известни маркетингови продукти в онлайн пространството, съобщи Allfacebook.com. Оказа се, че голяма част от фирмите използват много по-усилено Facebook за реклама, отколкото Google например.
Вече от няколко месеца в маркетинговия сектор се отрежда специално място на компанията на Марк Зукърбърг. FT обаче, с интерес забелязва, че Facebook Places се радва на много по-голям интерес, отколкото например Foursquare или Gowalia. Това означава, че социалната мрежа води гигантът Google, който години наред беше на челна позиция в сектора на онлайн рекламирането.
Въпреки, че разликата между Foursquare и Gowalia e малка, Facebook Places стои на голямо разстояние напред от тях, което може да означава две неща. Първо, това показва, че влиянието на социалната мрежа вече започва да приема водеща роля и в икономическия и маркетинговия сектор. Освен това, имайки впредвид заетостта на участниците, Facebook в бъдеще ще печели от реклама именно благодарение на малките бизнеси.
Discussion about this post