От Facebook тестват нов начин за реклама – социалната мрежа интегрира реклами в игрите си. В сделката участват компанията Sharethrough. Ето и повече подробности.
Чрез гледане на реклами в игрите на мрежата, потребителите ще могат да печелят виртуалната валута Facebook Credits. Спонсорираните видеа ще са достъпни в над 350 от игрите на Facebook. Според Deb Liu, директор на отдела Facebook Credits, това е още един начин компанията й партньорите й да печелят пари чрез дигитално монетизиране.
Liu споделя още, че това е много-добър начин потребителите и разработчиците да свикнат и приемат по-лесно виртуалната валута на социалната мрежа. Методът има две предимства – от една страна елиминира естествената съпротива на потребителите да гледат реклами, а от друга страна ги окуражава да го правят, предлагайки им бонусна система.
Discussion about this post