Според последното проучване на eMarketer повечето възрастни американци, които имат достъп до Интернет използват Facebook поне веднъж в месеца. Kонкретно за февруари, стойностите на потреблението на социалната мрежа в САЩ се генерира от почти половината население на страната, сподели Mashable.com.
ЕMarketer посочи, че 42,3% от населението на САЩ са използвали сайта на Facebook за последните 30 дни. За разлика от тях, процентът на потребление на уебстраницата на Twitter е значително по-малък. Само 9% от частта на населението с достъп до Интернет са използвали социалната мрежа, а от гледна точка на цялото американско население- 7%. Това означава, че услугите на компанията на Джак Дорси се използват шест пъти по-малко от тези на Facebook.
През миналия декември, изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг съобщи, че компанията отчита около 250 млн. потребители в сайта дневно от общ брой 500 млн. потребители. Услугите, които социалната мрежа предлага- албумите за снимки, групи, съобщения, игри и приложения- се предпочитат пред други масови услуги в мрежата, поради факта че са социални в основата си.
Discussion about this post