Социалната мрежа предлага широк набор от функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни онлайн. Facebook са доста активни в ъпдейтите и често променят ключови елементи от интерфейса на услугата. В момента можем да комуникираме, откриваме актуално съдържание, пазаруваме онлайн и излъчваме онлайн в своите акаунти.
Mетавселената представлява бъдещето на онлайн комуникацията и забавлението, като тепърва технологията ще променя Facebook. Ако използвате активно социалната мрежа вероятно сте запознати как работи функцията Live Shopping. Както името подсказва това е опция за излъчване на живо в реално време, която позволява на хостовете да продавaт продукти на своята аудитория.
Компанията сега потвърди, че възнамерява да спре Live Shoppint. Потребителите няма да могат да хостват и провеждат нови шопинг събития от 1 октомври. Вместо това Meta ще се насочат към Reels платформата, за да предложат сходна функционалност, съобщава TechCrunch.
Все пак ще е възможно да използваме Facebook Live за излъчване онлайн, но без опцията да се създавате плейлисти на продукти или да ги тагвате в клиповете. Решението е провокирано от промяната в нагласите на потребителите, които вече се насочиха към кратките видео клипове. Тази специфика ще измести фокуса върху Reels във Facebook и Instagram, слагайки край на Live Shopping от 1 октомври.
Припомняме ви, че функцията е налична от 2018г. и бе създадена като по-интерактивен начин за общуване между потребителите и потенциалните им клиенти.