Според последното проучване на eMarketer, което беше публикувано вчера Facebook е на път да изпревари Yahoo по приходи от дисплей реклами. Делът на пазара на социалната мрежа, който в момента възлиза на $1,21 млрд. ще се удвои до края на годината, сподели Allfacebook.com.
Делът на Facebook на пазара на дисплей реклама се равняваше на 13,6% през изминалата година, а през тази се очаква да нарасне двойно-близо 22%. До края на декември 2012г., от eMarketer считат, че делът ще се увеличи с още 2%. Така, до края на тази година, приходите на Facebook от дисплей реклама ще възлизат на $2,19 млрд., като непрекъснато ще се увеличават.
На второ място след социалната мрежа ще останат Yahoo с 16,4-процентово участие на пазара, следвани от Google, чийто дял възлиза на 12,6%. Анализаторът Дейвид Халерман от eMarketer сподели, че тенденцията ще се запази и през следващите години, след като водещите маркетингови агенции избират конкретни места в мрежата за реализирането на рекламите си. След като Facebook започва да става най-посещаваното място в Интернет, не е изненадващо, че и там търсенето на рекламата е най-силно.
Discussion about this post