Facebook разчита предимно на рекламите, за да генерира приходи от своите услуги и популярната си социална мрежа в интернет и това отдавна не е тайна за никого. През миналата година компанията реализира премиерата на новия Carousel формат за разпространение на маркетинговите послания на партньорите си. Досега рекламите от този тип бяха достъпни единствено за десктоп версията на социалната мрежа, но тази ситуация много скоро ще се промени, предаде TheNextWeb.
Припомняме ви, че те позволяват на рекламодателите да комбинират няколко изображения и линкове в едно послание, което е и причината за популярността им сред тях. Статистическите данни показват, че те им позволяват да печелят повече, тъй като струват с около 20-30% по-евтино на всеки клик, в сравнение с класическите реклами във Facebook. Компанията сега потвърди, че планира да интегрира Carousel формата към своите мобилни приложения за смартфоните и таблетите с водещите платформи.
Новата рекламна платформа позволява прикачването на до пет изображения и представлява изцяло нов начин за представяне на продуктите на компаниите. Все още не знаем точно кога Carousel ще се превърнат в неизменна част от мобилните версии на Facebook. По всичко личи обаче, че няма да ни се налага да чакаме твърде много преди да станем свидетели на премиерата им.
В галерията можете да видите още изображения:
Discussion about this post