Приложенията за видеоконференция отчитат впечатляващ трафик от началото на годината досега. Zoom вероятно е най-добрият пример, тъй като продължава да се радва на невероятна популярност. Разработчиците постоянно се опитват да подобряват Zoom, за да предложат най-доброто на своите клиенти и да достигат до нова аудитория.
Този софтуер се превърна в синоним на видеоразговори и все повече хора проявяват интерес към възможността да се уверят сами в предимствата на заглавието. Неслучайно Zoom се превърна в една от най-търсените думи в търсачката на Google през годината.
Анализаторите са убедени, че популярността на приложението ще продължи с пълна сила и през 2021г. Въпреки опитите на Google Meet и Microsoft Teams най-вероятно Zoom ще бъде дългосрочен лидер в сегмента на приложенията за видеоконференция. Facebook е компания с внушителни средства, която също проявява все по-голям интерес към този пазарен сегмент.
Припомняме ви, че преди няколко месеца бе представен официално новият им продукт, който се казва Messenger Rooms.
Платформата е фокусирана не толкова върху бизнес средите, колкото върху обикновените потребители. Messenger Rooms няма ограничение в продължителността на обажданията и позволява да създавате виртуални стаи за разговор с до 50 участници.
Дори не е необходимо да имате активен профил във Faсebook, за да използвате приложението. От компанията ще инвестират доста средства, за да рекламират своя продукт и да накарат повече хора да използват Messenger Rooms. Световната пандемия ще продължи и в началото на следващата година , което означава, че милиони хора ще работят от домовете си.
Facebook искат да се възползват максимално от тези процеси и да се превърнат в по-голям конкурент на водещите приложения за видеоконференция през 2021г.
Още от Digital: Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Discussion about this post