Facebook искат да ни накарат да гледаме повече видео в своите профили и за целта смятат да започнат да ни показват по-дълги клипове в News Feed. Компанията също така смята да стимулира авторите на съдържание, за да правят и качват видео материали с по-висока продължителност в социалната мрежа. Facebook променят алгоритмите, с които News Feed ни препоръчва съдържание. За в бъдеще емисията с новини ще дава приоритет на пo-дългите видео клипове, предаде ReCode.
Колкото повече време прекарваме в гледане на дадено видео, толкова по-често то ще се показва в профилите на останалите потребители. Така компанията се надява качественото съдържание да достига до по-голяма аудитория и респективно да доведе до повече приходи за създателите му. Facebook искат да увеличат времето, което всеки от нас прекарва в гледане на клипове и така да се конкурира по-успешно с YouTube в сферата на видео съдържанието.
Успоредно с увеличаването на продължителността на клиповете можем да очакваме Facebook да ни показват и повече реклами в профилите ни. Скоро компанията представи нов формат, който е създаден специално за видео материалите с продължителност от поне 90 секунди. Крайната цел на Facebook е да превърнe социалната мрежа в по-популярна видео платформа от YouTube, която днес доминира този сегмент. Новата функционалност ще е полезна както за компанията и авторите на съдържание така и за самите потребители.
Вижте как да гледаме видео клипове от Facebook на телевизора
Discussion about this post