През последните седмици акцентът върху новото Ferrari 458 Italia се пренесе от неговите възможности на пътя към неговата склонност към самозапалване. След като за няколко седмици изгоряха над пет 458 Italia, компанията започна разследване на проблема. Резултатът е открит и CNN съобщи, че той налага връщането на всички продадени автомобили в завода за поправка.
Оказва се, че причината е в лепилото, което трябва да прикрепя топлинния щит към калника. Този щит предпазва гумите от горещия ауспух, но лепилото не издържа и се стопява, което води и до нагорещяване. Говорител на Ferrari обяви, че за да се стигне до пожар, автомобилът „трябва да е бил използван в тежки условия като бързо шофиране по планински път, което да е повишило температурата в двигателния отсек. Когато тя е комбинирана с горещите околни температури се получава опасност от възпламеняване, тъй като покритието на калника се деформира и приближава до ауспуха“.
Ferrari допълни, че дефектът не е във всички автомобили, но въпреки това планира да провери всички 1148 458 Italia произведени до 30 юли т.г. Това е един от първите случаи, когато Ferrari привиква свой модел поради опасност от сериен дефект.
Discussion about this post