Веднага след появата на Facebook Places, мнозина анализатори „погребаха“ Foursquare, тъй като предположиха, че локализационната функция на социалната мрежа ще бъде моментален хит. Оказва се, че това далеч не е така. TechCrunch съобщи, че Foursquare е регистрирал 3 млн. потребители. Припомняме, че мобилната услуга отбеляза своя двумилионен член в началото на юли т.г.
Така ръстът на Foursquare не само, че не е спрян от Facebook Places, но като че ли не е и повлиян особено. Отне на Foursquare една година да събере 1 млн. потребители, 3 месеца за 2 млн. и едва месец и половина за 3-тия милион. Изглежда, че Foursquare е тук и върви единствено към положително развитие.
Компанията дори събра нови $20 млн. финансов ресурс за разработването на нови технологии, назначаването на още персонал и нови работни площи. Същевременно Foursquare обяви и че разработва редица нови услуги и някои от тях ще бъдат представени съвсем скоро. Така, въпреки че има доста конкуренти с над 3 или 4 млн. потребители, Foursquare продължава да бъде локализационната услуга с най-голям ръст.
Discussion about this post