Изследване, класифициращо подредбата на най-добрите търговски имена на пазара, показа че само за година, Google успя да изкачи цели десет места – от 20 до 10 позиция сред най-желаните марки на пазара. Данните са силно повлияни от стойността и печалбите на компаниите, която в случая на най-голямата интернет търсачка се е покачила с близо 43% или $25.6 милиарда. От друга страна, голяма переспектива показват и Apple които успяха да увеличат мащаба на компанята с още $13.7 милиарда, благодарение на революционната гама продукти, която представят всяка година. Разбира се, статистиката сочи и движение в негативна посока, както е случая с Microsoft които отстъпиха второто място на „синият гигант“ IBM. Данните, собственост на BusinessWeek и Interbrand подреждат компанията Coca-Cola на върха с печалби от $66.7 милиарда, а в челната двадесетка се намират имена катo Hewlett-Packard, Nokia, Cisco, Samsung, BMW, Mercedes и Intel.
Discussion about this post