Обикновения потребител може и да не е голям фен на Google+, но има не малък брой компании, които използват социалната мрежа. Причината е, че всеки търси най-добрите средства за по-добра продуктивност в работата, а има Google+ инструменти, които могат да помогнат на служителите да бъдат по-ефективни при изпълнения на служебните си задължения.
Анализаторите отдавна коментират ключовите функции на Google+ за разработване на стратегии за промотиране на търговски марки, но има доста приложения, които добавят допълнителни възможности.
Много специалисти гледат на Google+ като на нова платформа, въпреки че от нейното стартиране измина достатъчно време, за да не е така. Според други социалната мрежа набира сили бавно, но много е вероятно в определен момент услугата да се „развихри“ в интернет подобно на буря.
Това означава, че сега е времето да се научите как да извлечете максимума от вашето присъствие в нея с помощта на приложения на трети лица. От Business Insider ни предлагат списък с приложения, които са чудесен начин да спестите време като измервате своята ефективност и следите конкуренцията си.
Ето Google+ приложенията, които компаниите не трябва да игнорират ако искат бизнесът им да се развива.
1. CircleCount
CircleCount е инструмент, който ви помага да разберете как демографските статистики в Google+ се отнасят към вас и вашия бизнес. Услугата анализира вашата активност и ангажираност в Google+ и ви помага да определите как да действате, за да имате успех. Този инструмент е идеален за измерване на ефективността на вашето съдържание.
2. Circloscope
Circloscope ви помага да управлявате по-добре вашите кръгове в Google+ като предлага множество функции за управление. Услугата ви предоставя пълна информация и анализ на вашите кръгове, последователи, хората, които са ангажирани с вас и така нататък.
3. Steady Demand
Steady Demand е Google+ одит и инструмент за анализ. Одитът се извършва безплатно, но инструмента за анализ се заплаща. За да получите по-пълно описание на вашето присъствие в Google+ за да прецените успеха на вашата компания имате нужда от Pro сметка, тъй като тя осигурява пълен доклад и анализи както и пълно наблюдение на вашите конкуренти. Това е идеалният инструмент за анализ на вашите маркетингови усилия, така че да знаете какво работи и какво не за вашата марка.
4. IFTTT
Този инструмент ви предоставя персонализирани и адаптивни рецепти за публикуване на ъпдейти в Google + и в другите социални мрежи, както и много други възможности. Ако не сте чували преди, то IFTTT означава ‘If This, Then That‘ („Ако това се случи, тогава ще се случи и това“.) Ето един пример. Ако актуализирате статуса си в Google+ („If This“), това може да доведе до много други действия („Then That“), които да са във ваша полза. Тоест, идеята е да знаете как да накарате интернет да ‘работи’ за вас.
5. Allmyplus
AllMyPlus е изключително лесен за използване инструмент, който е и много полезен. Но най-хубавото на този инструмент е, че той анализира даден профил, страница или общност, според вашите нужди. Този инструмент е страхотен, тъй като изисква само URL за да може да ви предостави информация от първа ръка за вашите конкуренти или за вашата дейност.
Discussion about this post