Актуалността и популярността в интернет може да се измери по това колко често хората търсят информация за дадената тема. За Google не е проблем да измерва тези данни с голяма точност, защото все пак разполага с най-голямата и популярна интернет търсачка. BusinessInsider публикува новия списък на Google за 10-те бранда и популярни имена, чийто брой търсения през 2011г. отбелязва забележителен спад.
10. Lost – един от най-популярните сериали в историята приключи и също толкова бързо приключва и интереса на потребителите към всякаква информация свързана с него или бъдещите мултимедийни издания.
9. AT&T Wireless – мобилният оператор бе доста често в новините покрай провалената сделка с T-Mobile и други новости, но въпреки това потребителите губят интерес.
8. Sears.com – първоначално един от доста популярните онлайн магазини, сега преотстъпва позициите си на конкурентите.
7. Inception – доста популярен и харесван филм, който дори даде живот на viral клипа Inception Cat. Въпреки това, вече не е актуално да говорим за Inception. Поне не онлайн.
6. LimeWire – макар че бе закрит още през 2010г. дълго време потребителите търсеха информация за услугата и се надяваха тя да се завърне. Вече надеждите им умират окончателно.
5. FIFA – след световното през 2010г. тази година FIFA не предложи нещо ново и мащабно, което напълно естествено накара потребителите да забравят за нея.
4. MapQuest – това (беше) популярна онлайн услуга, която даваше насоки за пътуване от дестинация А до дестинация Б. Само че с наличието на Google Maps, тя стана напълно ненужна.
3. Meebo – стартира с доста големи надежди за промяна на социалната сцена, но 6 години по-късно потребителите започват да вдигат ръце от клавиатурите си.
2. MySpace – да, MySpace все още съществува. Просто почти никой не го търси.
1. Календар за 2010г. – изненадващо, нали?
Discussion about this post