Google Chrome постепенно се налага като предпочитан браузър от много потребители. Въпреки че наскоро излезе информация, че той е един от най-незащитените браузъри, потребителите му са по-скоро доволни и вярват, че дупките в сигурността скоро ще бъдат запушени. И все пак, Google не са особено щастливи със сегашното положение на браузъра, затова инвестират хиляди в неговото рекламиране.
Последната реклама на Google Chrome, обаче, предизвика удивлението на много медии. Според Allthingsdigital.com, Google са започнали да рекламират браузъра си и в печатната преса. Подобна реклама се появила във вестника Los Angeles Times, като съдържанието й включвало извадка от е-книгата на Google “Нещата, които научих за браузърите.”
Тази реклама със сигурност е прецедент в историята на Интернет бизнеса. Не е типично за някоя уеб компания, особено от ранга на Google, да опира до реклама в печатната преса. Може би Google са толкова решени да промотират браузъра си, че биха избрали всякакви средства, дори и най-абсурдните. Дали, обаче, подобни реклами са действително ефективни, може би трябва да решим ние, потребителите.
Discussion about this post