Gmail е един от най-успешните продукти на компанията, който се използва ежедневно от десетки милиони потребители. Имейл услугата бе представена официално през 2004г. с впечатляващите за времето си 1GB безплатно пространство за потребителите. Още от създаването си Gmail се утвърди като основен източник на приходи от реклама за Google. Специални алгоритми на компанията сканират имейлите и така подбирани таргетирани реклами на базата на съобщенията, които съхраняваме в профиите си.
Много скоро ситуацията ще се промени, тъй като Google планират да спрат да сканират и четат имейлите на потребителите в Gmail, за да подбират по-добре рекламното съдържание. Това ще се случи още до края на годината, предаде TechRadar. Tук е момента да уточним, че Google ще продължат да показват реклами, но те ще са базирани на данните от другите инструменти на компанията. В следващите месеци компанията ще спре да „прочита“ входящата ни поща ще разчита на други методи за маркетинг.
Google използват много инструменти, за да подбира рекламното съдържание, което е най-релевантно за всеки потребител. Най-ефективният от тях са нещата, които търсим в интернет. Bизнес версията на Gmail също не сканира имейлите, за да е по-атрактивна за корпоративните среди. Само след няколко месеца всеки от нас ще може да се наслаждава на същия комфорт от страна на Google. В заключение ще отбележим, че Gmail се използва от над 1.2 млрд. потребители, докато едва 3 млн. представители на бизнеса активно работят с нея.
Вижте седем полезни неща, които в Gmail, които ще подобряват работата ви
Discussion about this post