Google обяви че предприема редица промени в начина, по който осъществява сделки с рекламните агенции по целия свят, съобщава TechCrunch.
New AdWords Certification Program
Google спира програмата си Google Advertising Professionals (GAP), започната през ноември 2004, и я заменя с Google AdWords Certification програма за сертифициране на агенциите за управление на AdWords сметките в полза на рекламодателите. Текущи Google Advertising Professionals ще имат 6-месечен гратисен период, да отговарят на новите критерии и условия, за да запазят статута на своите удостоверения.
Google Partner Search
Google Certified Partners вече може да участва в Google Partner Search на партньор, директория, която помага на рекламодателите да намерят най-добрите компании, които отговарят на техните критерии. За да се появят при търсене чрез Google Partner Search, агенциите трябва да кандидатстват като попълнят подробности за техните основни качества и способности. Търсенията могат да бъдат филтрирани по местоположение, опит в рамките на определен диапазон бюджет, видовете услуги и специфични сектори от икономиката.
Google AdWords API pricing
Google обяви също предпочитания за ценообразуване с AdWords API. Това дава на Google квалифицирани Google Certified Partners сертифицирани партньори, които управляват AdWords сметки от името на клиенти, което позволява на разработчиците да изградят приложения, които взаимодействат директно с платформа AdWords, въз основа на управляваните клиентски разходи. Google заяви, че ще започне да приема заявления за AdWords API pricing на 26 май 2010 година.
Discussion about this post