В последно време пазара на таблети е изцяло владение на Apple. Сега големите технологични компании като Dell и Samsung пускат нови таблет устройства в опита си да получат парче от доходоносния бизнес с таблети. HTC, един от съдружниците на Google на пазара на смартфони разработва Chrome OS-базиран таблет, който ще е поредния конкурент на iPad.
Анализаторите обаче имат различна гледна точка за нещата. Според тях е особено подозрителна стратегията на Google да предлага на пазара за таблети две операционни системи. Обяснимо е желанието на компанията да разбие конкуренцията в лицето на Apple, но въпреки това представяйки на пазара две различни системи компанията става конкурент и сама на себе си.
Според electronista Google може да очаква, че предоставяйки системите Chrome OS и Android заедно обхващат по-голяма част от пазара. Въпреки, че Google обикновено жъне успех с всеки продукт, който пуска на потребителите, сега сред анализаторите нашумява огромното подозрение, че стратегията на компанията всъщност е грешна. Това е така, тъй като дори стратегията за предоставяне на две операционни системи да е успешна, разпределението на пазарните дялове между двете системи най-вероятно ще е повече от провал.
Discussion about this post