Google често има доста необикновени идеи. Една от последните подобни е приложение, което разработва заедно с модната марка H&M и може да създава „информационна рокля” на базата на личната активност на потребителя, съобщава AndroidAuthority.
Приложението използва платформата Snapshot API на Google, чрез която анализира поведението на потребителя, когато използва своя смартфон. То взима предвид всичко. Къде обича да ходи най-често и какви ястия предпочита, любими магазини, заведения. Обръща внимание дори и дали потребителят излиза, когато вали например или избягва да прави това.
Софтуерът събира информация в продължение на седмица. След това специален алгоритъм я обработва и създава персонализирана рокля, която отразява преживяванията и активността на потребителя през изминалите дни. Потребителят има възможност да променя стила на роклята от официална, за партита, за офис и др. Приложението дори ще избира какъв материал и кройка да бъде роклята според активността на потребителя. Материалът ще бъде съобразен с това, ако например в района на потребителя вали често или е много топло.
Към крайния тоалет ще бъдат добавяни автоматично подбрани аксесоари, колани и др. Приложението ще влезе в бета версия тази седмица, като се очаква да е готово до края на годината. Остава неясно колко ще струва роклята, но вероятно цената ще варира според материалите и сложността ѝ.
Още Digital: 4 неща, които Google трябва да подобри през 2017г.
Discussion about this post