Google се превърнаха в синоним за търсенето на информация в интернет. За много потребители това е първата страница, която посещават онлайн. Ежедневно търсачката обработва милиарди заявки и за в бъдеще ще разчита все повече на изкуствения интелект. Всъщност компанията постоянно експериментира с нови функции, които да подобряват Google Search.
Така например вече видяхме интеграцията на Discovery фийд към началната страница, която показваше препоръчително съдържание към самите резултати. Благодарение на нея потребителите виждаха допълнителна информация базирана на своите интереси и активност. Емисията Google Discover е позиционирана точно над полето за търсене в мобилните приложения на Google.
Активирането на Discover става и от най-левия панел на началните екрани в смартфоните с Android на някои производители. Вече са започнали тестове с ограничен брой потребители, които виждат Discover фийда в началната страница на Google от десктопите. Освен стандартните резултати търсачката показва още акценти от новини, прогноза за времето, спортни резултати и данни за котировките на борсата, съобщава BGR.
Тестовият интерфейс изглежда е част от стратегията на Google да конкурират по-успешно Bing. Всяка промяна в UI-а е важна, тъй като това продължава да е най-посещаваната страница в уеб пространството. По всичко личи, че скоро ни очакват вълнуващи промени, които да улеснят още повече откриването на съдържание с Google Search.