Google Play е най-големият онлайн магазин за мобилни приложения, който ни предлага разнообразна колекция от игри, приложения и други офис програми. Самият портал е обект на постоянни подобрения, като повечето от тях са свързани с по-бързото откриване на съдържание от потребителите. Съдържанието в Google Play вече е разделено в различни категории, а алгоритмите за търсене на компанията непрестанно препоръчват да изпробваме нови приложения, които отговарят по най-добър начин на предпочитанията ни.
Следващият голям ъпдейт, който ни очаква, обаче е свързан с премиерата на нов рекламен формат. Mного скоро Google Play ще започне да възпроизвежда видео реклами, докато сърфираме от смартфоните за интересно съдържание в профилите си, информира AndroidPolice. От компанията потвърдиха, че клиповете няма да тръгват автоматично и ще изискват действие от наша страна, за да се стартират. Данните разкриват, че съдържанието ще бъде подбирано и таргетирано изцяло от нова платформа с машинно обучение на Google.
Новият рекламен формат ще е свързан с популяризирането на съдържание, което е сходно с игрите и приложенията, които изтегляте в профила си. Google твърдят, че ще започнат да разпространяват подобни реклами в следващите няколко месеца. Скоро ще бъдат предоставени и софтуерни инструменти за разработчиците, с които те да се възползват от тази концепция и да оптимизират своя софтуер. В заключение ще отбележим, че не можем да виним за подобни идеи на Google, тъй като всичките им продукти и услуги за безплатни.
Discussion about this post