Google въвеждат промяна в алгоритмите на търсене, които използва началната им страница. Водещият акцент в ъпдейта е да може всеки от нас по-лесно да открива оригиналния източник на съдържание в интернет. Интеграцията на т.нар. „Original Reporting“ се очаква да има голяма полза върху издателите, особено на локално ниво, тъй като често им се налага да инвестират средства за агрегиране на новините от външни издания, при което разчитат предимно на приходите от дигитална реклама.
За в бъдеще Google Search ще дава приоритет на местните и локалните издания, които много oбикновено отразяват по-бързо дадено събитие от по-големите медии. Алгоритмите на търсачката ще бъдат променени по такъв начин, че този тип съдържание да получава по-висок рейтинг при отчитането в Google. Tака от една страна компанията ще подпомогне работата на независимите издатели, но също така ще гарантира по-високо качество на публикациите, които ще виждаме в търсачката, съобщава Engadget.
Търсачката ще показва статиите индексирани с „оригиналното отчитане“ за много по-дълъг период от време. С този ход Google ще гарантират, че откриваме най-актуалното и релевантно съдържание по дадена тема. Това може да е полезно в случаите, когато издателите се фокусират върху други публикации. Google ще обръщат все по-голямо внимание на репутацията на даден източник при индексирането му в резултатите от търсачката. С течение на времето компанията ще оптимизира своите алгоритми.
Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Discussion about this post