Преди появата на GMail, Hotmail бе най-популярната имейл услуга. Толкова популярна, че носеше на Microsoft сериозна печалба. След като Google представи GMail обаче, Hotmail бавно започна да залязва и да потъва в забрава за новите интернет потребители. Microsoft иска да промени това, предава CNN.
Основната цел няма да е паричната печалба, твърди компанията. Тя иска да създаде „ценен и дълготраен“ продукт, който да спечели потребителите. Разбира се в основата на това ще са разнообразните функции.
Microsoft ще направи Hotmail с повече функции от GMail като първа стъпка. Така Hotmail ще привлича внимание и ще задържа потребителите. Освен това компанията очаква възраждане на битката в сегмента, като прогнозира и появата на още имейл услуги. Целта й е да постигне преднина преди тенденцията да започне. Изглежда, че всичките прогнози за края на имейл се оказаха пълен провал.
Discussion about this post