HP обявиха официално, че ще си партнират с Movado Group в разработването на нова серия аналогови смарт часовници. Този проект ще доведе до създаването на платформа, която ще включва модели на брандове като Coach, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Ferrari и Juicy Couture. Всички смарт часовници от тази гама ще имат класическия дизайн, който е допълнен от издръжливи покрития от неръждаема стомана, информира CNet.
Устройствата ще бъдат водоустойчиви и ще се продават в няколко различни цвята и размера. Новата серия смарт аналогови часовници ще могат да се купят във версии с OLED или LED дисплеи. Класическият им дизайн ще е допълнен и от доста смарт функции. Потребителите ще виждат нотификации от текстови съобщения, имейли, социални мрежи, напомняния за събития в календара и входящи обаждания. Всички модели ще се свързват със смартфони с Android, както и с iPhone.
Всеки един от смарт часовниците ще има традиционната кръгла батерия, която сме свикнали да използваме в обикновените часовници. Добавянето на редица умни функции ще изисква и зареждане на устройствата. HP твърдят, че можем да очакваме между пет и седем дни време за работа с едно зареждане. Официалните продажби на новата серия стартират на 27 октомври. Цените ще варират между €175 и €300.
Вижте могат ли смарт часовниците да станат популярни като смартфоните
Discussion about this post