Huawei могат да се похвалят с добро представяне през първите шест месеца на годината, въпреки проблемите с търговските санкции на САЩ. Китайският производител публикува финансовите си резултати за период. Първото нещо, което прави впечатление е, че глобалните приходи на Huawei са отчели ръст от 23.2% на годишна база. В това число влизат „Consumer Business“, „Carrier“ и „Enterprise Business“ подразделенията на компанията.
Общите приходи на трите дивизии достигат до $58.3 млрд., съобщава GizmoChina. Най-голям принос за солидното представяне през първата половина на годината има „Consumer Business“ дивизията. Това се дължи на впечатляващите 118 млн. продажби в пазара на смартфони, което е достатъчно компанията да генерира $32.1 млрд. за този период. На практика това означава, че половината от приходите са дело именно на тази дивизия на китайския гигант.
Популярността на устройствата с брандовете Huawei и Honor е разширила влиянието на Huawei в мобилната индустрия с 24% на годишна база. Втората най-успешен бизнес на компанията е от „Carreer“ дивизията, която е спечелила $21.3 млрд. Трябва да отбележим, че телекомуникационното оборудване за 5G мрежите има огромна заслуга за резултатите на това подразделение на Huawei. Третата дивизия на компанията е „Enterprise Business“, която е допринесла с приходи от $4.5 млрд.
Discussion about this post