Рекламите са най-досадният елемент от онлайн изживяването и заемат все по-важно място в популярните приложения. Премиум плановете не винаги са оптимално решение за много потребители. Става все по-трудно да ограничим потока от реклами във водещите платформи. Instagram е платформа, която активно се използва от над 500 млн. души.
Тази аудитория е сериозен инструмент за генериране на приходи от маркетинг. Meta искат да увеличат броя на реклами, които виждаме в приложението за фотография. Публикация в официалния блог на Instagram разкрива, че вече ще виждаме реклами в резултатите от търсене. Това ще се случи, когато кликнем върху пост от заявките генерирани от Search полето.
Говорителят на компанията Шени Барбоза потвърди пред The Verge, че рекламите ще се показват за думи за търсене, които попадат в нашата общност и указания за препоръки“. На практика това означава, че рекламите ще се появяват при всички търсения в Instagram, които отговарят на тези критерии.
Новите рекламни съобщения ще достигат до потребителите, които активно търсят бизнеси, продукти и съдържание, според компанията. В момента проекта е в начална фаза, но Meta обмислят интеграция за всички профили в следващите месеци. Oт Instagram представиха още един продукт, който се казва Reminder Ads.
Всъщност това са нотификации, с които бизнеса ще информира своите клиенти за предстоящи събития и кампании.