Intel вече активно гледа към т.нар. Интернет на нещата (IoT) и възможностите, които използването на множество сензори дават. Една от тях е новата платформа Responsive Retail, която ще помага на търговците да продават, а на потребителите на купуват по-ефективно, съобщава Engadget.
Платформата на Intel ще предлага различни сензори, джаджи, компоненти и софтуер за магазини. Чрез тях ще може да се поддържа прецизна статистика на това какво се продава най-добре, какви са навиците на потребителите и т.н. За търговците това ще е полезна информация да подбират по-добре стоките, които предлагат, както и как да ги разполагат в магазина.
За потребителите системата ще дава повече съвети и ще им помага да пазаруват по-ефективно. За сега Intel не дава много подробности, защото тепърва ще развива платформата. Компанията е задеила $100 млн. за следващите 5 години, които ще инвестира в проекта. Тя ще го разива и с партньори, които да създават и предлагат допълнителни решения и услуги както за търговците, така и за клиентите.
Още от Digital: Go е новият бранд на Intel за самоуправляващи автомобили и 5G свързаност
Discussion about this post