Устройствата с виртуална реалност стават все по-атрактивни за потребителите, което се дължи на все по-ниските цени и усилията на производителите да оптимизират повече съдържание за технологията. Възможностите за забавление с VR очила са доста разнообразни, но те не могат да се използват твърде дълго време, тъй като предизвикват дискомфорт, като виене на свят и главоболие. В момента това продължава да е най-големият проблем на джаджите с виртуална реалност.
Ще са необходими няколко години преди компаниите да подобрят работата им така, че потребителите да не се чувстват некомфортно, докато работят с устройствата. Oт Digitimes сега ни информират, че в индустрията се използват три водещи технологии в създаването на шлемове с виртуална реалност. Това са OLED, OLEDoS (OLED on CMOS) и Micro LED. Най-усъвършенстваната от тях е OLEDoS, която най-вероятно ви е и най-непозната. Дисплеите произведени с тази технология могат да поддържат по-висока резолюция, спрямо OLED и Micro LED.
OLEDoS е най-ефективното решение на проблема с виенето на свят и дискомфорта при използването на VR устройства досега. Технологията се справя със ситуацията, тъй като има много по-висока скорост на опресняване на кадрите, в сравнение с OLED и Micro LED. Необходимо е време преди производителите да открият как да намалят достатъчно производствената цена, за да ускорят навлизането на повече смарт джаджи с ОLEDoS. Отстраняването на проблема с дискомфорта при продължителна употреба ще популяризира още повече VR устройствата на пазара.
Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
Discussion about this post