Космическата сага Star Wars на Джордж Лукас е една от най-успешните кино продукции за всички времена. Още от 70-те години на миналия век поредицата се радва на впечатляващ интерес от страна на феновете по цял свят, който продължава и днес с новия „Star Wars Anthology: Rogue One“. Последният филм от сагата вече е по кината и това е подходящ момент да ви припомним как е създадено уникалното лого на Star Wars. Вероятно не знаете, но символа е дело на дизайнерката Сузи Райс, информира DigitalTrends.
Още преди премиерата на първия филм от поредицата тя работи в студиото Seiniger Advertising, когато с нея се свързват представители на 20th Century Fox. Офертата, която Сузи Райс получава е да създаде лого за рекламни материали на научно-фантастичен епос, който се казва Star Wars. След като се съгласява младата дизайнерка е поканена на среща лично с Джордж Лукас, на която той разкрива своята концепция за начина, по който трябва да изглежда логото. Toй е поискал символът да изглежда „фашистки“ и „смущаващо“.
Сузи Райс прочита различни книги свързани с немския дизайн, в които е описано как Йозеф Гьобелс e наредил всички публични текстове и пропагандни материали да имат еднакъв шрифт. Младата дизайнерка решава да използва Helvetica Black шрифта в създаването на логото на Star Wars, който по най-добър начин изразява духа на фашистката идеология. Най-големият проблем пред нея е как да направи така, че всички букви да изглеждат свързани помежду си. Джордж Лукас харесва крайния резултат и избира именно нейния дизайн, внасяйки лека корекция в изписването на буквата „W“.
Снимката показва първоначалното лого на Сузи Райс.
Вижте къде в Интернет можем легално да гледаме безплатни филми
Discussion about this post