Облачните услуги са важна част от дигиталното ни съществуване, улеснявайки достъпа до важната информация от всичките ни устройства. Водещите компании предлагат разнообразие от платформи като OneDrive, която е предварително инсталирана в Windows.
Aко използвате конкурентни услуги или просто искате да спрете синхронизирането на файлове с OneDrive е добре да обърнете внимание на няколко неща. Eто какво да направите, за да предотвратите стартирането на OneDrive при стартиране и синхронизиране на вашите файлове в Windows 10 и Windows 11.
- Кликнете с десния бутон върху “Start” менюто.
- След това отворете диспечера на задачите (Task Manager).
- Изберете “Startup apps”.
- Натиснете с десния бутон върху OneDrive.
- Последната стъпка е да изберете Disable.
Разполагате и с опцията да спрете напълно връзката между вашето устройство и OneDrive и респективно да спрете синхронизирането на файлове. Функцията също е достъпна за компютрите с Windows 10 и Windows 11, съобщава SlashGear:
- Открийте иконата за достъп до OneDrive в секцията за нотификации в дясната лента на Taskbar.
- Изберете Settings.
- Отидете в раздел Account.
- След това отворете “Unlink this PC”.
- Трябва да премахнете отметките от всяко поле в раздела General, за да деактивирате синхронизирането.
Алтернативен вариант е да премахнете напълно приложението от компютъра от “Add or remove programs” менюто. Ако сте синхронизирали файлове и документи след това ще може да ги отворите, дори и след като изтриете приложението.