Шведският производител се утвърди като влиятелен фактор в сегмента на суперавтомобилите. Уникалните модели и футуристичен дизайн на Koenigsegg намират още по-атрактивно приложения в новата им концепция. Всъщност компанията обнови портфолиото си с Client Specification версия на Gemera.
Припомняме ви, че оригиналният модел е суперавтомобил с четири врати и три електрически двигателя с обща мощност от 1700 к.с, който видяхме през 2020г. След това Koenigsegg добавиха редица подобрения, с които да направят Gemera още по-мощен. Интересен ъпгрейд представлява Light Speed Тourbilion Transmission (LSTТ) трансмисия, която няма маховик или съединител.
Инженерният екип на Koenigsegg разработва електрически двигател от ново поколение, който е кръстен Dark Matter. Впечатляващите му параметри включват (596.6kW) 800 к.с., както и въртящ момент от 1250Nm. Този агрегат заменя и трите EV двигателя на оригиналната Gemera, което допринася за по-лекия корпус. Базовият модел на Gemera ще има и LSTT скоростна кутия, информира NewAtlas.
Бъдещите собственици ще могат да избират и спецификация с двойно TFG турбо, като и двете могат да се съчетаят за обща мощност от 1400 к.с. (1044 kW) и 850 Nm въртящ момент. Новата клиентска версия на Gemera е базирана на още по-впечатляващ V8 двигател с Dark Matter и 2300 к.с (1715 kW) и 2750 Nm въртящ момент.
Това превръща Gemera HV8 е не само най-мощният и екстремен сериен автомобил на планетата с невероятните 1.11 к.с на килограм. Производството стартира в края на 2024г.