Корейският производител ще продължи да инвестира усилено в OLED технологията, за да разшири пазарния си дял в пазара на телевизори за сметка на Samsung. Oказва се, че LG смятат да заложат на интересна промяна в своята бизнес стратегия през следващата година. Според последните данни на Digitimes водещия акцент за LG ще бъдат устройствата с големина от 65 и 77 инча.
Именно в този сегмент компанията вижда най-голям потенциал да изпревари своя конкурент, за да увеличи продажбите си в глобален мащаб. През последното тримесечие телевизорите с 55-инчови OLED телевизори са представлявали 65% от портфолиото на компанията с тази технология. В същото време 65” модели генерират приблизително една трета от продажбите на LG за същия период.
LG са увеличили производствения капацитет на 65-инчовите телевизори през ноември и те вече представляват 50% от портфолиото на компанията. Тази тенденция ще продължи с пълна сила и през 2018г. и постепенно ще обхване по-големите телевизори със 77-инчови дисплеи. По този начин корейският гигант се надява да се конкурира по-успешно със Samsung и Sony през 2018г.
Вижте QLED срещу OLED – каква е разликата между тези две технологии
Discussion about this post