LG и Samsung водят ожесточена конкуренция за доминация в глобалния пазар на телевизори, която вече се разгърна с пълна сила и сред новите 4K и Ultra HD модели. Всяка една от двете компании планира да заложи на различна стратегия, за да разшири присъствието си в този сегмент през следващата година. Докато очакваме да видим първите им иновативни продукти през 2015г., разбираме интересни детайли за развитието на този сектор през последния месец, предаде CNet.
Последният доклад на анализaтори от DisplaySearch разкриват, че LG вече се е превърнал в най-големия производител на Ultra HD телевизори в индустрията. Според данните компанията е успяла да достави на пазара 578 хил. подобни модела и така разполага с 28.1% дял в този сегмент. Най-големият конкурент на LG, а именно Samsung е генерирал 20.2% от продажбите и така заема третото място в пазара на Ultra HD телевизори.
Любопитното е, че тайванският бранд Innolux е на втора позиция с 24% дял, което се дължи на силните му позиции на китайския пазар. В същото време от LG потвърдиха, че ще продължат да инвестират сериозни средства в разработването на OLED технологията, която виждат като бъдещето на индустрията. Предстои да видим дали LG ще продължат да бъдат най-големия производител на Ultra HD телевизори и в следващите месеци.
Discussion about this post