Когато трябва да оставят мнението си за местни услуги или фирми, клиентите им обикновено публикуват рецензии в специализирани сайтове като Yelp например. Според скорошно проучване обаче, потребителите предпочитат да използват бутонът „Like” за да покажат предпочитанията си, вместо да губят време в писане на рецензии, предаде Frobes.com.
Около 20% от всички участници са споделили, че използват бутонът „Like” за да подкрепят бизнеса на местна фирма, докато само 13% са потвърдили, че предпочитат да напишат рецензия. Чрез функцията на Facebook е много по-лесно да се покажат предпочитанията на потребителите, което се отразява на уебсайтовете като Yelp, даващи информация за различните ресторанти, магазини и услуги в определен град, споделиха CityGridMedia, провели проучването.
При по-младите, тази закономерност важи в по-голяма сила. Около 40% от тези на възраст под 35г. ще „харесат” определена услуга, докато при потребителите на възраст от 18 до 24 тази стойност е 49%. По отношение на половата разлика, жените са по-склонни да използват функцията на Facebook от мъжете, превръщайки бутона “Like” в определящ фактор за електронната търговия и услугите онлайн.
Discussion about this post