LinkedIn е платформа, която се използва активно от над 800 млн. потребители и е фокусирана върху свързване на професионалистите, подпомагайки кариерното им развитие. Популярността на приложения за видеоконференция и услуги като Clubhouse е вдъхновило компанията да разработи нов продукт, с който да се възползва от активността на потребителите. Платформата на LinkedIn ще предостави възможност за хостване и провеждане на виртуални събития на живо.
Първоначалната версия ще предложи единствено аудио функционалност, но се работи и над оптимизация на видео стрийминг. LinkedIn смятат, че ще провокират вниманието на потребителите, които сега използват услугата за организиране на различни инициативи. Виртуалните събития се превърнаха в неизменна част от ежедневието на милиони потребители от началото на пандемията досега.
Новият продукт на LinkedIn ще предложи повече възможности за организиране и провеждане на виртуални срещи, работни групи и дискусии, съобщава TechCrunch.
Бета версията на платформата за виртуални събития ще е достъпна преди края на месеца, като поддръжката на видео хостинг се очаква през пролетта. За първи път се появиха данни, че LinkedIn подготвят конкурент на Clubhouse още през март 2021г. През последните месеци са проведени множество тестове, които очертават финалният дизайн и функционалност на софтуера.
Опцията за провеждане на интерактивни събития ще превърне LinkedIn в конкурент на популярни заглавия като Microsoft Teams и Zoom. Вече бе стартиран фонд с капитал от $25 млн., който да стимулира повече хора да използват LinkedIn Live за излъчване на живо. Съвсем логично е да се разшири обхвата на тази функционалност, което ще е един от акцентите в новата услуга.
В дългосрочен план LinkedIn се надяват да се превърнат в предпочитана онлайн дестинация за провеждане и организиране на бизнес срещи за корпоративните потребители.
Още от Digital: LinkedIn вече има функция за видео профили
Discussion about this post