Виртуалната реалност е интересна технология, която обещава да премахне границата между дигиталния и физическия свят. Все още няма достатъчно добро решение, което да отстрани дискомфорта при продължително носене на VR очила. Големите технологични компании имат амбициозни планове как да развиват технологията в дългосрочен план.
Мeta са лидер в сегмента на очила с виртуална реалност, благодарение на впечатляващото портфолио, което е част от Oculus бранда. Компанията скоро ще се изправи с неочакван конкурент в тази пазарна ниша в лицето на Apple. Технологичният гигант има сериозни амбиции за виртуалната реалност, която ще бъде неизменна част от първия им автомобил.
Първата важна стъпка в тази сфера бе направена с премиерата на Apple Vision Pro. Създаването на този продукт ще окаже огромно влияние върху маркетинговата стратегия на Meta. Компанията е провела среща на високо равнище, на която са обсъдени предстоящите им планове в сферата на виртуалната реалност, съобщава TheVerge.
Така Meta планират да пуснат на пазара VR очила с по-достъпна цена, които нямат контролери през 2024г. По този начин потребителите ще могат да ги управляват с жестови команди или да купят тези аксесоари допълнително. Кодовото име на устройството е “Ventura” и се очаква да е по-евтино от Quest 3, чиято цена вече е с 15% по-ниска от Vision Pro.