Създаването на атрактивно съдържание вече е не само хоби на милиони потребители, но и стабилен бизнес за някои от тях. Поддържането на голяма аудитория от последователи е цел, към която се стремят все повече инфлуенсъри. Развитието на изкуствения интелект предлага изцяло нови възможности да проявим креативност при генериране на снимки и видео клипове, които ангажират по-дълго зрителите.
Развитието на AI системите вече доведе до нова вълна от съдържание с изкуствен интелект, което залива социалните мрежи. Този тренд ще продължи да се задълбочава и през настоящата година. Все повече потребители се насочват към генератори на AI съдържание, за да бъдат по-популярни във водещите приложения.
Meta потвърдиха официално, че ще започнат да поставят тагове на публикациите създадени с изкуствен интелект на външни компании, съобщава AndroidCentral. В най-голяма степен това важи за OpenAI и Google, които са изключително активни през последните месеци. По този начин веднага ще разбираме кога дадена снимка или видео е AI генерирано в Instagram, Facebook, Threads и др.
Компанията ще си партнира и с други големи имена от индустрията за създаването на повече инструменти за маркиране и добавяне на водни знаци към постовете. Авторите също ще бъдат стимулирани да въвеждат уточнения в описанията, когато използват AI. Подобни алгоритми вече се разработват и за съдържанието с AI на Meta, но изглежда ще обхванат и клиповете на другите услуги в интернет.