Само дни след като бе пусната на масовия пазар, играта Metal Gear Solid 4 се очерта като истинска бъдеща класика. Интернет пространството се насити от сайтове демонстриращи не само колко детайлна и изпипана е самата игра, но и предоставящи пълни наръчници за оптималното преминаване през различните бойни ситуации. Интересът към богатия набор от военни мисии и зашеметяващата графика накара значителен брой потребители да се ориентират към Sony PS3, инвестирайки около $400 за ново домашно забавление.
Любопитно изследване за геймърския пазара, направено от компанията Experian на пръв поглед показва доста объркващи данни: Sony PlayStation 3 привлича най-вече застаряващите геймъри! Статистиката сочи, че аудиторията над 44 години предпочита последната конзолата на Sony пред всички други алтернативи на пазара. Геймърите между 18 и 24 години се забавляват с Wii-то на Nintendo, което оставя за Microsoft и Xbox клиентела на възраст между 35 и 44. Не е ясно, дали проучването, направено от Experian засяга само геймъри или по принцип интересуващите се от технологични новости хора, но е очевидно че трите водещи геймърски предложения са намерили своята пазарна ниша без да се борят за една и съща клиентела.
Discussion about this post