Massive бе опитът на Microsoft да пробие на рекламния гейм пазар. Комапията се занимаваше предимно с реклама вътре в самите игри, което изглеждаше като умен од. Според доклад на Media Week обаче, компанията отдавна изпитва затруднения. Ето защо, Microsoft планира закриването й.
Какъв всъщност е проблема? Microsoft предпочита да рекламира в Xbox Live, където не и се налага да дели печалбите си. Наскоро ЕА пък оттегли бизнеса си от Massive, като реши да продава реклами самостоятелно. Припомняме ви, че според мениджъра на Massive, видеоигрите са атрактивна и печелимша ниша за реклама.
Ясно е, че рекламите в игрите ще продължат да набират скорост. Промяната на пазара ще бъде просто, че Microsoft вече няма да притежава най-големия дял. Трябва да отбележим също, че към момента същуствуват и някои проблеми с технологията. Те се дължат главно на високата цена за разработка и ниската цена на крайния софтуерен продукт.
Discussion about this post