KIN, част от маркетиновата кампания на Verizon Wireless, насочена към младите потребители, излезе на пазара преди 7 седмици, но не оправда очакванията на създателите си. Екипът, създал телефона, ще насочи усилията си към разбработването на Windows Phone 7.
Микрософт се сблъскаха с проблеми още със стартирането на маркетинговата кампания, свързани с това, че повечето потребители не бяха впечатлени от софтуерните апликации на апарата и предпочетоха много по-популярните iPhone на Apple и Android на Google.
За разлика от конкурентите си, на KIN му липсваше ключов компонент – избор на софтуерни приложения. Микрософт оповести на информационния блог Gizmodo, че впоследствие ще пусне софтуер за сваляне, но чак след като операционните системи на Windows 7 и KIN бъдат интегрирани в една. Сега изглежда, че компанията е предпочела да даде приоритет на Windows 7 и да изостави този продукт.
„Взехме решение да се концентрираме изцяло върху разработването на Windows Phone 7 и няма да пускаме KIN на Европейския пазар тази есен, както беше обявено“, сподели представител на Микрософт за Gizmodo.
Discussion about this post