Мicrosoft вижда в изкуственият интелект оръжието, с което да конкурира Google в сферата на търсенето. Инвестициите в технологията могат да сe утвърдят като стратегически източник на приходи и влияние за Microsoft. Компанията активно интегрира алгоритмите на ChatGPT в своите популярни приложения и услуги.
Според официалните данни има над 100 млн. дневни потребители, които използват новата версия на Bing. Всеки от тях започва да вижда все по-голям потенциал в бързото търсене на информация, създаването на съдържание и задаването на сложни въпроси онлайн. Предстои голяма интеграция на ChatGPT-4 в приложенията и услугите на Microsoft.
Докато очакваме това да се случи научаваме, че софтуерния гигант възнамерява да показва реклами в чатбота на Bing. Това важи за чата, като съобщенията ще изглеждат по същия начин, както тези в търсачката. Идеята вече е обсъждана активно с рекламните партньори на компанията, съобщава TechCrunch.
Скрийншоти показват, че след две изречения от резултатите ще виждате малко поле “Ads”, което изглежда като линк към Bing. Компанията вече проучва възможностите за маркетинг на над 7500 търговски марки в Microsoft Start. Новата функция е само част от плановете на Microsoft да генеират по-голям трафик и да направят Bing чатбота още по-популярен.