Японската компания е добре познато име на любителите на игрите. Nintendo разработват не само собствени конзоли, но и популярни франчайзи като Super Mario. Култовият персонаж е любим на милиони потребителите. Популярността на смартфоните принуди Nintendo да представят мобилни игри, които ни пренасят в света на Super Mario.
Toва не е изненадващо, тъй като все повече хора се забавляват с гейминг от смартфоните. Данните разкриват, че още през първата си година Super Mario Run регистрира приходи от $60 млн. От Nintendo продължиха да разширяват своята мобилна екосистема и с премиерата на Mario Kart Tour.
Класическото заглавие постигна още по-голям успех, тъй като донесе на компанията над $300 млн. в първите си 12 месеца в Google Play и App Store. Тези стойности, обаче не могат да се сравняват с успешните игри за конзоли, които предлага Nintendo. Подходящ пример е Mario Kart 8 с приходи от над $3 млрд. за Nintendo Switch, информира AppleInsider.
Именно заради това не е изненадващо, че компанията се отказва от разработката на нови игри от Super Mario франчайза за iPhone. Данните бяха потвърдени от Шигеру Миямото – директор и дизайнер на Nintendo.
Създаването на мобилни приложения няма да бъде приоритет за компанията, която ще се съсредоточи изцяло върху конзолите. Все още няма яснота дали тази стратегия ще обхване само Super Mario или другите игри за смартфони на Nintendo.